Endnu en blog til Fru Jørgensen

Af Marianne Jørgensen

Marianne er fornavnet. Jeg har skrevet siden jeg holdt op med at være lærer i 2002. Og jeg elsker det! Tænk, at få lov at sidde stille hele dagen og hele aftenen og hele natten, hvis jeg gider, og kun gøre det jeg allerhelst vil: Skrive. Det er da forunderligt.

Nu har jeg fået en ny legeplads – Turbinebloggen. I forvejen har jeg min private blog/forfatterbloggen som jeg skriver på, som en slags dagbog, næsten hver dag. Og så er der min blog på Landbrugsavisen.dk – hvor jeg deler meninger med landets bønder, deres koner og ansatte – der er indimellem hektisk debat, og jeg får luftet mine meninger om landbrug og politik og meget mere.

Jeg har tre teenage-unger, en udvekslingsstudent, 1 sort labrador, 7 islandske heste og så min dejlige Bondemand, som jeg har levet sammen med i 24 år! Om lidt har vi også en kat, i huset, men det véd Bondemanden ikke noget om endnu, så det er en hemmelighed, schyyyy…

Jeg glæder mig til at få respons på mine bøger herinde på Turbinebloggen! Vi skrives…

Dette indlæg blev udgivet i Marianne Jørgensen, Turbinebloggen. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

