Turbine jul – 17. december

Turbine jul – 17. december

Af Marianne Bugge

Jeg ønsker mig tid med dig

Der skrives ønskesedler i lange baner her i december. Men i dag har rigtig mange mennesker i Danmark meget af det hele, og julens gaver har nok et andet skær end tidligere. Men én ting har vi ikke mere af: tid!

Tid er temaet i den poetiske og flotte børnebog Jeg ønsker mig tid med dig af tyske Anette Bley, som også står bag den meget populære børnebog En ven. Også denne bog handler om venskab og ganske specielle øjeblikke, hvor vi er sammen og har brug for hinanden.

Jeg ønsker mig tid med dig er en bog, der giver lyst til at bruge tid med sammen med en, man holder af – og den tid er nok julens bedste gave. En unik billedbog for store som små.

 

Dette indlæg blev udgivet i Børnebøger, Julekalender og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

